بهترین نرم افزار سامانه مودیان

 

نرم افزار مودیان فپرا

بهترین نرم افزار سامانه مودیان

قابلیت ارتباط و تبادل اطلاعات

نرم‌افزار مودیان فپرا با قابلیت ارسال فوری صورت‌حساب‌ها به سامانه مودیان و امکان بررسی وضعیت صورت حساب توسط کاربران طراحی شده است. با این نرم‌افزار، می‌توانید به راحتی صورت‌حساب‌های خود را ارسال کنید و وضعیت آن‌ها را پیگیری کنید. همچنین، امکان اصلاح و ابطال صورت‌حساب‌های ارسال شده نیز در دسترس است.

پشتیبانی از انواع کسب و کار

نرم‌افزار مودیان فپرا با ویژگی‌هایی نظیر سادگی در استفاده، امنیت بالا، قابلیت گزارش‌گیری دقیق و انعطاف‌پذیری منحصر به فرد خود، ابزاری کارآمد در دسترس کسب و کارهاست. این نرم‌افزار توانایی پشتیبانی از انواع کسب‌وکارها را داراست و به شما در مدیریت صورت‌حساب‌ها، ارسال فاکتورها به سامانه مودیان، و پیگیری وضعیت صورت‌حساب‌ها کمک می‌کند هستند.

پشتیبانی و آموزش کار با نرم افزار

با خرید نرم‌افزار مودیان فپرا، شما از امکانات نصب، آموزش و پشتیبانی رایگان بهره‌مند می‌شوید. همچنین در کنار آموزش به پرسنل، ویدئوهای آموزشی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. این امکانات به شما کمک می‌کنند تا نرم‌افزار را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید و از تمام قابلیت‌های آن بهره‌برداری کنید.
ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان

قانون ارسال فاکتور به سامانه مودیان :

بر اساس ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم، تمامی اشخاص حقوقی برای هرگونه معامله با اشخاص ثالث، باید صورتحساب الکترونیکی که شماره اقتصادی طرفین معامله در آن درج شده صادر کنند. علاوه بر این، پس از انجام معامله، ضروری است که تمامی  اشخاص حقوقی و حقیقی های مشمول  فاکتور فروش را نیز در سامانه مودیان ثبت کنند.

بر اساس قانون بالا ارسال صورت‌حساب‌ها و فاکتورهای فروش برای تمامی مودیان از ابتدای سال 1402 اجباری شده است، تنها صورت‌حساب‌های الکترونیکی که شما بتوانید در سامانه مودیان به ثبت برسانید، به عنوان یک فاکتور فروش شما محسوب می‌شوند. اگر برای اولین بار قصد ارسال صورت‌حساب الکترونیکی را دارید، به شما حق می‌دهیم که حسابی سردرگم شوید. سامانه فپرا ، راهکاری آسان برای ارسال صورت‌های حساب الکترونیکی کسب و کار شما به سامانه مودیان مالیاتی یا کارپوشه مالیاتی است. برای شروع به ارسال فاکتورهای خود، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. با خرید نرم‌افزار مودیان فپرا، شما از امکانات نصب، آموزش و پشتیبانی رایگان بهره‌مند می‌شوید.

نحوه ارسال فاکتور فروش به سامانه مودیان مالیاتی

در صورت نیاز به ارسال صورت‌حساب‌ها و فاکتورهای فروش در سامانه مودیان ما به کمک شما خواهیم آمد تا با خیال راحت به جستجوی خود خاتمه داده و ادامه کار را به کارشناسان فپرا بسپارید. برای آشنایی بیشتر با فرآیند ارسال فاکتور به سامانه مودیان ، این سه گام را مطالعه کنید.




1- دریافت شناسه حافظه مالیاتی

شناسه یکتا حافظه مالیاتی یک کد منحصر به فرد است که به هر حافظه مالیاتی، برای ثبت و انتقال اطلاعات مالیاتی، اختصاص می‌یابد. هر حافظه مالیاتی باید از یک شناسه یکتا بهره مند باشد که توسط سازمان مالیاتی صادر می‌شود .

این شناسه شامل ۶ کاراکتر از اعداد و حروف انگلیسی است که در ابتدای شماره منحصر‌به‌فرد مالیاتی قرار می‌گیرد. شماره منحصر‌به‌فرد مالیاتی یک شماره ۲۲ رقمی است که برای هر صورتحساب الکترونیکی توسط حافظه مالیاتی تولید می‌شود و شامل اطلاعاتی هم‌چون شناسه یکتا حافظه مالیاتی، شماره پیگیری، تاریخ و زمان صدور، مبلغ و مالیات صورتحساب است.

2- دریافت امضا و گواهی الکترونیکی

جهت دریافت گواهی امضای الکترونیکی، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. تکمیل فرم درخواست گواهی امضای الکترونیکی توسط صاحب امضا.
  2. ارائه اصل و کپی کارت ملی صاحب امضا.
  3. ارائه کد رهگیری دریافت توکن که به شما از سمت مرکز صدور گواهی الکترونیکی عام ارسال می‌شود.
  4. ارائه اصل و کپی یکی از مدارک شناسایی معتبر صاحب امضاء، از میان شناسنامه، گذرنامه یا گواهی‌نامه.
  5. اسکن کلیه مدارک فوق که ذکر شده است.

 

 

3- تهیه نرم افزار مودیان فپرا

با انجام دو مرحله قبل هالا شما نیاز به داشتن یک نرم افزار جهت ارسال فاکتور به سامانه مودیان خواهید داشت که نرم‌افزار مودیان فپرا یک ابزار قدرتمند در حوزه حسابداری و مالی است که به شما کمک می‌کند تا مدیریت مالی کسب و کار خود را بهبودبخشید. این نرم‌افزار، مخصوصاً برای شرکت‌ها و اصناف،حقوقی و حقیقی است تا تمامی اطلاعات مربوط به صورت‌حساب‌های خود را در سامانه مودیان به آسانی بارگذاری نمایند. پس از تهیه نرم افزار مودیان فپرا شما آموزش کار و تنظیمات اولیه نرم افزار را خواهید داشت و به آسانی قادر خواهید بود فاکتور خود را صادر کرده و به سامانه مودیان ارسال نمایید . ی

سایر محصولات نرم افزاری شرکت فپرا